22 Şubat 2012 Çarşamba

Bir sektör nasıl yeniden ayağa kalkabilir?

Günlerimiz her ne kadar farkında olsak ya da olmasak da ülkemiz açısından hangi sektörlerin ülkemizce gelecekte önemi olduğu ya da sektörlerin mevcut kriz ortamında nasıl yeniden şekilleneceği tartışmaları ile geçiyor. Bu bağlamda yukarıdaki başlık altında konuyu değerlendirmek istiyor, aşağıdaki linkte ilgili yazımı sizlere gönderiyorum.

Özellikle iş dünyasındaki günümüz liderlerinin ya da geleceğin liderlerinin beğeneceğini düşündüğüm yazımı okumanızı tavsiye ederim.


Saygılarımla,

Osman Kaya TURAN
Gemi İnşaatı ve Gemi Makinaları Yüksek Mühendisi (İTÜ)
İşletme ağırlıklı master programı (İTÜ)
Mobile (Yeni)  : +90 530 415 14 12
Mobile             : +90 532 799 66 92
SUADİYE İSTANBUL

CONSULTANCY SERVICES – SHIP INVESTMENT FEASIBILITIES – SNP

SHIPYARD REPRESENTATION (NEWBUILDINGS - DOCKING - REPAIRS – CONVERSIONS)


3 yorum:

  1. Osman Bey,

    İmeak Dto Antalya toplantısı ile ilgili izlenimlerinizi heyecanla bekliyoruz.

    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar,

      Açıkçası ben de yazmak istiyorum ama öyle yoğun bir hafta geçiriyorum ki bir türlü fırsat bulamadım. Malumunuz buradaki yazıları işlerden arta kalan zamanlarda yazabiliyorum.

      Ancak zaman bulabilirsem kısa da olsa bir yazı hazırlamak istiyorum, umarım fırsat bulacağım.

      Son olarak değerli yorumunuz için çok teşekkür eder, saygılar sunarım.

      Osman Kaya TURAN

      Sil
  2. Bahsekonu yazı yayınlanmıştır.

    Saygılarımla,

    Osman Kaya TURAN

    YanıtlaSil